Facebooki kampaaniad targalt ja tõhusalt!

Muusikuna kasuta Facebooki eelkõige ürituste, toodete (sh. ka meenekauba) ja kampaaniate kajastamiseks. Kui sa veel ei ole tutvunud "Sotsiaalmeedia näpunäiteid muusikutele, artistidele ja bändidele!" artikliga, siis tee seda - see tuleb sulle kohe kasuks.

fb-kampaaniad-targalt

Kõigepealt läbime kõigile juba tuntud asjaolud, mida iga facebooki kampaania endas sisaldama peaks:


  • Kampaania annetaab loosiformaadis ca. 100 euro väärtuses kinigutse.
  • Kampaaniat palutakse jagada või täägida osalemiseks x number sõpru.
  • Kampaania on rikastatud pildiga, asukohaga ja "emotsiooni ikooniga"

Väga hästi! oled loonud kampaania, mille sarnaseid kohtad 99% kordadest kui mõnda kampaaniat Facebookis näed.

Mõtle suuremalt!

Ära ole nagu kõik teised. Järgnevad lõigud olgu sulle ideede seemneteks, et sinu peas hakkaksid kokku minema uued A ja B mõtted! Proovi mõelda "kastist väljapoole" ning leia meie vihjete abil just endale sobiv idee.

Kampaania, mille najalt avada uued sissetulekud

Mõte on järgnev: luua kampaania facebookis, tasuda selle kampaania eest kokku ca. 250 eurot ning paluda kampaanias/loosis osalemiseks jagada seda postitust ja "Tellida minu YouTube kanal";

YouTube on ülimalt hea sissetuleku allikas, kuid selleks, et monitiseerida (avada rahateenimisvõimalus) oma YouTube kanal: tuleb kõigepealt saavutada 1,000 tellijat (subscriberit) ning 10,000 h vaatamiseaega (watchtime);

YouTube Studio paneelis saab teha väljavõtte, kus näed kõiki hiljuti (või läbi aegade) sinu kanali tellinute nimekirja, mille alusel saad ka kampaanias võitja välja loosida.

Kõiki sotsiaalmeeidaplatvorme saab kasvatada ka orgaaniliselt (ilma kampaaniate, reklaamide ja tasuliste teenusteta) kuid kui aeg on väärtuslik ning tulemusi on vaja juba järgmine nädal siis ei ole halb mõte teha selline "rist-haak" nagu parasjagu kirjeldasime.

Konkreetselt YouTube-ga seoses soovitame soojalt tutvuda meie artikliga "Kasuta YouTube kanalit efektiivselt! Kuidas võtta YouTubest maksimumi?" kus kirjeldame detailselt kuidas saada YouTubes parima resultaadi!

Kasuta seda uut teadmist või ideed ka muude sotsiaalplatvormide kasvatamiseks! Ole loominguline!

Kampaania, mis teenib end tasa

See on risk aga "kes ei riski, see limpsi ei limpsi". Mõte on järgnev: luua kampaania, mille võidu väärtus on tõsiselt hinnas (näiteks 100 eurot) ning paluda kampaanias/loosis osalemiseks jagada seda postistust "kui oled selle kuu sees sooritanud võhemalt ühe euro väärtuses ostu meie e-poes";

Veendu, et sinu e-poe/meenekaupade jaotuskeskkonna esilehel on mõni meene või toode mille väärtus on 1 euro (mida odavam seda parem).

Seega sa loosid välja kõikide juba kauba ostnute ning uute ostjate (mis eeldatavasti katab sinu auhinna väärtuse) vahel välja auhinna, mille käigus tõenäoliselt saad ka kasumit.

Kui sa näed, et antud strateegia on sulle järjepidevalt kasulik, siis loo see rutiiniks: tee iga kuu selline kampaania ning inimesed juba harjuvad sinu e-poest endale midagi soetama.

Rakenda seda ideed ka mujal asendades sõna "ostja" näiteks "kuulajaga" või "ostnute vahel" sõnaga "kommenteerijate vahel" olenevalt sellest, "millist väravat oma kampaaniaga soovid lüüa!"

Kampaania, mis on kampaania, mis on kampaania ...

See võib tunduda väheke keeruline sinu jaoks, kuid kindlasti mitte kampaanias osaleja jaoks. Selleks, et seda luua on sul vaja vähemalt kahte sotsiaalmeediakanalit ning kahte või enamat (mida rohkem, seda efektiivsem) kampaaniat!

Miks mitut sotsiaalmeediakanalit vaja on? Tuletame meelde: sest inimeste maitsed ja valikud on erinevad.

Alusta näiteks kampaaniaga Facebookis mille mõte on järgnev: Reposti meie lugu Soundcloudis (viide loole), et osaleda meie Toode_A loosis;

Seejärel loo Soundcloudi see upload millele sa viitad facebookist ning tema kirjelduses kirjuta Soundcloudis järgnevalt: Jaga meie postitust Facebookis (viide facebooki kapmaaniale), et osaleda meie Toode_B loosis;

Oled just loonud ahela, milles on kaks lüli: Facebook → Soundcloud → Facebook;

Pane tähele, et tähtis on eirnevates sotsiaalmeediakanalitest premeerida osaluse eest erineva võiduga ning suunata inimest A loosi võiduks jagama B sotsiaalmeeida postitust. Sedasi tekitad paljudel huvi osaleda mitmes võrgus korraga ning tabad igal platvormil võimalikult suure koguse huvilisi!

Lisanäide: YouTube → Soundcloud → Facebook → Twitter → YouTube;


Lõpetuseks

Ära sea endale piire mida pole olemas! Saa veel ideid kuidas rattad käima panna lugedes meie artiklit "Kuidas teenida raha internetis muusika loomisega?" improviseeri ja leia uusi ahelaid!

Kommenteeri

Uuemad Vanemad